Torek (Korčula - Mljet)

06:00 Z Igorjem opraviva sprehod po jutranjem mestu, Danilo pa obišče tržnico in se vrne s štirimi salpicami. Lokalni gusar nas odkrije in nam zaračuna takso, obenem pa nas prepodi, češ da že prihaja velika turistična ladja.

07:05 Ni druge, moramo proč. Za ogled Korčule ni ostalo nič časa in v lepem vetru ostaja sicer prečudovita Korčula za nami. Tudi zajtrka nimamo. Ker gremo na Mljet, ki ni daleč, bomo za zajtrk poskrbeli kar tam. Jadra so spet zunaj in v lepi orci vozimo naravnost na vrh Mljeta. Veter je konstanten, je pa tudi nekaj valov, tako da za krmilom ni zabušavanja, če hočem voziti med petimi in šestimi vozli. Znano je, da brezdelje kvari posadko, zato je spojler zaseden in čez čas vsa posoda urejena ter ribice očiščene.

10:00 Pristanemo v Pomeni na bok pred hotelom Odisej. Sicer smo nameravali v četverovez na rit in lastno sidro, vendar so naz z obale prepričali, da ni potrebno. Zraven nas se Bavaria 41 pripravlja na izplutje. Pomagajo si s klarinetom in harmoniko, o stabilnosti mornarjev bi se dalo govoriti, uspejo pa se zaplesti v lastno sidro. Mi uredimo jadrnico in gremo na tradicionalne požirke v hotel. Zatem je na vrsti zajtrk - golaž od včeraj, salpe, paprika, čebula itd.

Odločimo se, da je danes dan za turizem. Gremo na standardni ogled jezer in otočka. Tudi tu so gusarsko organizirani in čeprav je privez brezplačen, nas takoj napadejo ter pripravijo itinerer vključno z obiskom dveh gostiln in ladjico po jezeru kao samo za nas. Za končno ceno se da zbarantati, ladijski šofer pa nas nepremišljeno povabi na pijačo. Otoček sv. Marije je popolnoma devastiran, drugače pa je okolje prečudovito.

Po povratku na ladjo si moramo najprej malo privezati dušo. Franci pripravi imenitno porovo juho. Poleg nas je privezana ladjica z veselo druščino. Gre za domačine in Korčulance, ki delajo v korčulski hotelski intendanturi. Imajo dva dni fraj in se grejo nekakšnega sindikalnega izleta. Pravkar so pomalicali in z ostanki njihovega brodeta počastijo še nas. Mi njim vrnemo s pehtranovo potico, ki je ne morejo prehvaliti. Malo pobesedujemo, sicer pa si svoj prosti čas do večera oblikuje vsak po svoje.

Zvečer vse privezane ladje obišče policijska patrulja. Sicer so korektni, vendar se delajo pametne in nam skušajo soliti pamet, češ zakaj smo privezani bočno in ne v četveroveze. Ker hotelsko osebje, ki sicer skrbi za te priveze, ni imelo nobenih pripomb, in ker gre za čisto običajno kopensko patruljo, policaju vljudno a odločno razložim, da to ni njegov problem in naj nam da mir.

Za večerjo imamo polpete z zeljem, sosedje pa so si pripravili roštiljado in spet je nekaj odpadlo na nas. Mi jih počastimo s pijačo in pehtranovo potico (to je zanje pravi hit!), pa potem oni nas pa mi njih itd do onemoglosti. Mi imamo več kondicije in v polfinalu ob polnoči vodimo s tri proti ena.

01:00 Na pomolu pristane ribiška barka. Fantje pridno sortirajo svoj ulov. Z Danilom poceni nažicava celo kašeto rib. Danilo jih še kar ponoči očisti, jaz pa se v hotelu dogovorim za elektriko.