Sreda (Mljet - Hvar)

04:00 Dvigne se huda burja. Ob takem ni šans, da izplujemo.

07:00 Veter je še vedno močan iz smeri NE, vendar je zdaj vsaj prebavljiv; viharja ni več. Verjetno bomo šli po južni obali Korčule proti Vela Luki. Lotimo se zajtrka - kot običajno tudi tokrat nič posebnega: 5-6 vrst salam, 6 vrst sirov, nekaj namazov, čebula, kava, čaj, slivovka (seveda izključno v medicinske namene).

08:50 Šele zdaj odrinemo. Še vedno močno piha iz NE in vozimo v mezzanave skoraj točno na zahod. Kasneje se z dvema manevroma zatečemo pod južno obalo Korčule, tako da zdaj lahko vozimo celo z metuljčkom. Veter se počasi obrača v SE.

14:15 Veter ne jenja, je pa temeljito spremenil smer. Snamemo metuljčka in naredimo obrat čez orco. Počasi obračamo v smer 300o.

15:00 Ob rtu Velo Dance (zahodni del Korčule) premišljujemo o nadaljnji poti. Pristanek v Veli Luki nam ne diši, saj smo precej hitrejši, kot smo zjutraj predvidevali, in ne bi radi izgubili lepega popoldneva za jadranje. Zato se odločimo za Hvar. Med otokoma Korčula in Hvar je očitno malo bolj mirno.

15:45 Ni samo malo bolj mirno; vetra je tukaj precej manj. Visoka Korčula zakriva to področje pred naletavajočim jugom, tako da piha miren in konstanten veter - dovolj in ne preveč za spinaker. Dvignemo ga brez težav in uživamo v precej hitri vožnji. Ker brezdelje kvarno vpliva na posadko in ker imamo na kupu same grinhorne, je zdaj priložnost, da bo tudi naša Frea očedena.

16:40 Po urici prijetne in kar vroče vožnje mora spinaker dol. Veter je še vedno prijeten in zdaj piha malo bolj iz južne smeri. Umirjeno vozimo s polnimi jadri elegantno nagnjeni proti mestu Hvar.

18:50 Pristanek na obali v četverovez na krmo in lastno sidro. Hvarani razen pobiranja pristojbin ne naredijo za navtike prav nič (OK, vodo ti proti plačilu natankajo). Znano je, da je tu privez neprijeten; zato smo še posebno pazljivi. Ladje so zelo nagnetene in načini, kako so nekateri sosedje privezani in zasidrani, mi ne vlivajo zaupanja. Če bo ponoči pihnilo s hribov, smo odvisni od najslabše zasidrane barke. Naša tretja soseda na desni je ogromna italijanska motorna jahta. Če zaorje, bo sranje. Pritisk kakšne jadrnice ali dveh še lahko zadržimo, več pa ne. Glede na moje mnenje o makaronarskih moto-psevdo-navtikih čisto resno razmišljam o nočni straži ...

Gremo na tradicionalne požirke in v trgovino po vodo in kruh. Za večerjo so ribe, ki smo jih nabavili včeraj na Mljetu. Imamo jih krepko preveč, tako da jih še ponujamo naokoli.

Pred spanjem z Igorjem malo odmakneva barko od obale, preveriva sidro in vrvi. Spala bova "na gotovs".