Četrtek (Stomorska - Trogir)

06:20 Začenjamo z običajnimi jutranjimi aktivnostmi. Kavice in loze nam postrežejo kar v gostilni pred barko, zajtrk pa je standardni - 5-6 vrst salam, 6 vrst sirov, nekaj namazov, čebula, kava, čaj, slivovka (seveda izključno v medicinske namene).

09:30 Odhod. Takoj na izhodu iz zaliva nas dočaka močen jugo z grdimi valovi. Moramo v Trogir, kjer smo zvečer domenjeni pri Tončiju. Bomo pač cikcakali. Za krmilom je Igor, ki se mora pošteno namučiti, da jadrnica gladko teče med valovi. Tudi škotisti ne zabušavajo. Zaradi premočnega vetra ne delamo obratov z vetrom (kroženje, "poja-la-banda") ampak raje preko vetra ("viranje", letanje). Med enim manevrom pride do lažje nesreče, ko vrv ožge eno dlan. Lastnik te dlani je do nadaljnjega out. Na srečo je hladilnik poln mrzlih pločevink piva, s katerimi se da hladiti nesrečno dlan. Razen tega spodrsljaja so manevri brezhibni in v treh in pol urah letamo sedemkrat. "Nekoga" je precej strah in občutek imam, da nam ne zaupa ravno najbolj. Kaže, da prepričevalni pogovor pomaga. Jadra so nekoliko skrajšana, kljub temu pa se včasih ne da izogniti pljuskom [Video, mpeg, 6.2 MB]. Krmar in škotisti so že precej uigrani in večjih težav ni.

13:20 Zadnje letanje smo vzeli malo višje in zdaj vozimo na vzhod. Za vplutje v Trogirski zaliv si izberemo težjo varianto, ki bo zahtevala natančno sodelovanje krmarja in škotistov. Med čerema Zaporinovac in Balkun brezhibno odpademo in mimo vseh čeri zdrsnemo v zaliv. Pri ladjedelnici opazimo čisto frišni tanker, ki je bil očitno pravkar splovljen. Pri pospravljanju glavnega jadra naredimo manjšo neumnost in izgubimo ročico za jamborski vinču. Problem je v tem, ker je ta ročica zelo kratka in je ne moremo nadomestiti s standardnimi.

14:15 Pristanek v Marini Trogir. Želeli smo sicer pristati na mestni obali, vendar je jugo prinesel preveč vode in je obala prenizka za nas. Parkiranje je v Marini zaradi divjega toka in močnega vetra precej oteženo.

Gremo na ogled mesta in tradicionalne požirke ter se zabavamo ob lokalni servilnosti. Potem gredo nekateri počivat, s Sašem pa poiščeva trgovino s šivalnimi potrebščinami in nabaviva orodje in material za šivanje jadra, saj nas tisti odparani šiv na zadnjem robu glavnega jadra že zelo moti.

18:00 Tonči nas poišče in odpelje v "zidanico", kjer je že vse pripravljeno za fešto. Začnemo s hobotničnim brodetom, nadaljujemo s klasičnimi ciplji in lokardami na gradeli, zaključimo pa s tuno v marinadi. Ribe obilno tudi tretjič plavajo, na koncu pa si kljub prisotnosti prvega basista znamenite Trogirske klape celo upamo zapeti. Končamo zgodaj zjutraj.