Sreda (Palmižana - Stomorska)

06:50 Prvo jutranje kopanje na punti. Odlična voda. Čez eno uro ponovim vajo z Igorjem.

09:00 Danes smo bolj leni in šele zdaj se lotevamo običajnih opravil. Očistimo barko, natankamo vodo, uredimo finančne birokratske zadeve na recepciji. Začuda je trgovinica odprta in kupimo sveži kruh. Sprehodimo se na drugo stran otoka do zaliva Vinogradište in degustiramo tamkajšnje loze in kavice. Po povratku na naš pomol še malo kopanja in potem končno zajtrk. Spet nič posebnega - 5-6 vrst salam, 6 vrst sirov, nekaj namazov, čebula, kava, čaj, slivovka (seveda izključno v medicinske namene).

11:30 Odhod. Trenutno ni vetra, vendar upamo, da ga bomo imeli na severni strani Hvara. Nameravamo voziti po Hvarskem kanalu (med Hvarom in Bračem) ter se nekam zateči, ko se stemni.

Za skrajnim koncem otoka Hvar pri Rtu Pelegrin nas dočaka veter srednje jakosti točno vzdolž kanala navzgor. Nikamor se nam ne mudi in zato prijetno orcamo med Hvarom in Bračem proti jugovzhodu. Sedemkrat viramo v smereh 20o in 170o. Začne se šola orcanja za Marka, ostali pa skušamo čim bolj uigrano sodelovati v manevrih.

16:00 Smo pri Bolu na Braču in mnenja smo, da jo to naša skrajna južna točka za letos. Osmo letanje izkoristimo za obrat nazaj proti severozahodu. Pospravimo jadra in se pripravimo za dvig spinakerja. Malo sem zaskrbljen, kako bo šlo z neuigrano posadko, pa še pred očmi gledalcev na Bolski špici, vendar je bojazen popolnoma odveč. Manever dviga je šolsko uspešen. Saš s svojimi dolgimi rokami potegne 120 kvadratnih metrov na vrh v štirih sekundah, Niko nastavi tangun, z Igorjem pa sinhrono opraviva z braci in že plujemo v smeri 280o. Vožnja je lagodna, Igor na prostem bracu nima preveč dela, nam pa je že prijetno toplo. Uživamo do večera, ko zmanjka vetra.

20:00 Iščemo prostor v Bobovištu. Tisti majhen del obale za priveze je popolnoma (v dveh plasteh) zaseden, sidrišče pa je tudi polno. Škoda, ker je videti zelo simpatično. Vozimo čez Splitska vrata in nadaljujemo proti zahodi ob severni obali Šolte. Nameravamo v Stomorsko. Cirila prva opazi rdeči svetilnik, ki označuje vhod.

21:30 Pristanek v Stomorski točno pred gostilno. Privez ovira napol potopljena kočarica. Ves razpoložljivi prostor sta zasedli neka češka jadrnica in pa ljubljanska 43-tka. Obe posadki sta na vrtu gostilne in vidita naše težave. Nevzgojeni knedlički se delajo francoze, ljubljanski kolegi pa takoj prihitijo, premaknejo svojo jadrnico in nam omogočijo varen privez. Gremo na tradicionalne požirke, potem pa sledi priprava večerje (puranji zrezki v omaki, krompir, kup solat) in njeno uničenje. Po večerji povabimo sosednje Ljubljančane na drink (naš mašni sauvignon); oni imajo kitaro in harmoniko in je prav super.

24:00 Večina posadke je na sprehodu. Spanec je še daleč ...