V Primošten smo prispeli nekaj po drugi uri popoldan. Prevzem ladje je hiter in korekten. Prisrčnost Antonije in Borisa je lahko za vzor tudi drugim čarteristom na Jadranu. Spotaknemo se le ob avtopilotu. Je pokvarjen in nimajo rezerve. Prepričujejo me, da me ne bo nič motil, če bo izklopljen. Izkaže se, da tudi v izklopljenem načinu ovira tekoče gibanje krmilnega kolesa. Zato vztrajam, da ga demontiranjo. Po kratki razpravi se uklonijo in to tudi storijo.
Po običaju smo spet pretiravali s hrano. Igor in Cirila sta zadolžena za zlaganje vse intendantske krame. Nekako se jima posreči. Zložimo še osebno prtljago po kajutah in se ob seznanjanju osnovnih štrikov pripravimo za izplutje.
15:50 Odhod v spremstvu velikih meduz. Za cilj si določimo Borak na otoku Drvenik Mali, kjer imajo bojda nov valobran in zato prijetno zaščiteno lučico. Veter na žalost piha iz napačne smeri, zato večkrat letamo. Na krmilu se izmenjujemo s Sašem in Igorjem. Veter je za prvi dan ravno prave jakosti. Nad kontinetnom so že veliki oblaki, mi pa še uživamo v soncu.
19:00 Nekaj manevrskih težav med otokoma Arkanđel in Mali Drvenik zaradi nasprotnega vetra in močnih tokov. Ravno prav smo trmasti, da se ne damo in vztrajamo na vožnji z jadri. Posledica je izguba dnevne svetlobe. Detajli nove lučice nam niso znani in tipajoče plujemo proti rdečemu svetilniku.
20:00 Brez težav pristanemo na desnem boku. Malo poklepečemo z lokalci, ki nas vabijo na ribe in vino, vendar smo preutrujeni in nimamo prave volje. Izkoristimo toplo morje, potem pa se lotimo priprave večerje (ričet iz Saševe picerije s solatami). Ob prijetni Cirilini kapljici zaključimo večer okoli polnoči.